Förmåner & utbyte

Medlemsförmåner

Samarbeten med andra klubbar

4-Lingen

Kostar 1200 kronor och kan köpas av alla medlemmar i en 4-lingenklubb och kan inte kombineras med andra rabatter.

Fullbetalande medlem kan spela obegränsat på Wittsjö GK, Hässlegårdens GK och Skepparslövs GK för bara 1200 kr. Vardagsmedlem spelar obegränsat på vardagar på dessa klubbar för samma summa! Juniorer upp till 17 år spelar gratis.

4ling kort köpes i kansliet och skall uppvisas vid spel på de andra 4ling klubbarna.

Har du som medlem en gäst som även vill spela alla 4ling banorna?

Nu erbjuder vi även alla gäster att köpa ett 4-lingenkort för 995 kr. Kortet gäller för ett spel på varje bana under ett år, från och med den dag kortet köpes.

Kortet finns på alla våra kanslier.

Ljungbyhed

Fullvärdiga medlemmar i Perstorps GK får för 1200 kr spelrätt under perioden Mars – Oktober.

Har du varit medlem i Ljungbyhed det föregående året så gäller ej detta erbjudande.

Greenfeeutbyten 2024

Ängelholms GK

Helgfria vardagar: 350 kr (ej v 27-32)

Skogaby GK

Helgfria vardagar: 375 kr (ej v 26-33)

Bosjöklosters GK

Vardagar: 350 kr

Helger: 425 kr

Medlemmar i Perstorps Gk betalar ingen tävlingsgreenfee på öppna tävlingar arrangerade på Bosjöklosters GK. Tävlingsprogram finns här.

Gudhjem och Nordbornholms GK

Alla dagar: 250 Dkr inkl vagn

Kontakta Carsten Haestrup, Carsten@roegolfbane.dk, för bokning.

REE Golf

Alla dagar: 400 Dkr (gäller 1/4 - 31/10)

Mer info: www.reegolfklub.dk

Sydpoolen

Perstorps Golfklubb är med i Sydpoolen samarbetet. Greenfee enligt Sydpoolen gäller helgfri vardag samt lördag, söndag och helgdag efter kl. 13.00 på de klubbar som är anslutna.
Seniorer får minst 25 % rabatt på ordinarie greenfee den aktuella speldagen (dagens
högsta greenfee). Gäst kan dock ej begära lägre pris än 300 kr.
Juniorer spelar till fast pris 100 kr.

Anslutna Sydpoolen klubbar finner du här.

Årskort golfbil

Som medlem med läkarintyg kan du teckna ett årskort gällande golfbil. Årskortet ger fri tillgång till vår "medlemsbil". Som årskortsinnehavare har du förtur på vår "medlemsbil" och kan förboka den fram till speldagen. Bokningsregler för våra medlemsbilar hittar du här.

Kostnad:  3000 kr per säsong.